administratiekantoor
Khalil
lid van de Nederlandse orde van administratie en belasting deskundigen
WIJ ZIJN UW STEUN
Het verzorgen van uw aangifte inkomstenbelasting werkt bij ons kantoor als volgt:
het indienen van uw aangifte inkomstenbelasting.
Wanneer u alle benodigde gegevens verzameld heeft, kunt u deze bij ons langs brengen. Indien dit voor u niet mogelijk is, kan dit natuurlijk ook door ons bij uw thuis worden opgehaald. Vervolgens worden uw gegevens bij ons op kantoor verwerkt. Na verwerking ontvangt u van ons een brief met een berekening van de verschuldigde of de te ontvangen belastingbedragen alsmede een uitdraai van de in te dienen (winst)aangifte, een machtiging en een factuur. Wanneer u akkoord bent met de in te dienen aangifte zendt u de getekende machtiging aan ons retour. Wij zorgen er vervolgens voor dat de aangifte elektronisch wordt verzonden naar de Belastingdienst. Wanneer u de aanslag ontvangt van de Belastingdienst vragen wij u ter controle een kopie van deze aanslag. Wij hanteren een vaste prijs voor de aangifte Inkomstenbelasting.
Salarisadministratie behoort tot een van de specialiteiten van ons kantoor.
Niet alleen het doen van loonberekeningen, het aanleveren van salarisstroken en jaaropgaven,
maar ook het elektronisch verzenden van uw aangifte loonheffingen is een service van ons
kantoor waar we trots op zijn.
Wij zijn snel en flexibel………….even snel een loonberekening voor uw nieuwe medewerker of
sollicitant…….wij regelen dat graag voor u!
Maar ook voor:
- Het opstellen van arbeidsovereenkomsten.
- Het doen van ziekte- en hersteldmeldingen.
- Het verzorgen van uw aangifte Loonheffingen.
- Ontslagaanvragen.
- Prognoseberekeningen.
Voor vele zaken kunt u terecht bij ons kantoor.
- Welke stappen moet u ondernemen om uw bedrijf te verkopen?
- Welke rechtsvorm moet u kiezen?
- Moet ik mijn bedrijf omzetten in een BV of moet ik juist weer terug naar de eenmanszaak,
- Wat zijn de fiscale gevolgen en voor- en nadelen?
- Welke subsidiemogelijkheden zijn er als ik een werknemer aanneem die in de WIA zit?
- Ik krijg binnenkort een boekenonderzoek van de Belastingdienst, welke voorbereidingen moet ik treffen?
- Ik ga voor mezelf beginnen, welke stappen moet ik nemen?
Zo maar een aantal voorbeelden waar u als ondernemer mee te maken kunt krijgen. Voor al uw
vragen kunt u terecht bij ons kantoor.
Waar moet u o.a. aan denken bij het starten van een eigen bedrijf?
- Een goede naam voor uw bedrijf en een juiste registratie bij de Kamer van Koophandel Welke rechtsvorm kiest u ? (eenmanszaak, BV)
- Hoe registreer ik mij bij de Belastingdienst
- Wat moet ik bijhouden aan administratie en op welke wijze, wat kan ik zelf en wat besteed ik uit
- Algemene betalings–en leveringsvoorwaarden
- Hoeveel belasting moet ik gaan betalen, wat is een goede prognose
- Waar moet ik mij tegen verzekeren
- Moet ik mij aansluiten bij een branchevereniging
- Welke tarieven c.q. prijzen moet ik hanteren
- Wanneer kan ik gebruikmaken van de fiscale aftrekposten
- Is het zinvol om een ondernemersplan te maken
Kijk voor meer informatie ook op de site van de Belastingdienst en de Kamer van Koophandel en bezoek de startersinformatiebijeenkomsten van de Kamer van Koophandel.